You don't have javascript enabled. Good luck with that.
سايت مقام معظم رهبريسايت رياست جمهوري ايران
نظام صنفيقوانين و مقرراتاطلاعات ثبت نامپلن نمايشگاه

رييس سازمان نظام صنفي رايانه اي كشور: نمايشگاه اتوكام نشانگر فرصت ها و مزيت هاي رقابتي آي تي است

این نمایشگاه، نمایشگاهی باکیفیت و پرمحتوا است که امسال با بسیج عمومی همه بخش ها اعم از اتحادیه، دانشگاه ها، کارآفرینان و بخش فروش چهره متفاوتی از دوره های گذشته یافته است.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اظهار کرد: نمایشگاه اتوکام تبلور تلاش هایی است که شرکت های آی تی در یک سال صورت داده اند و نشانگر فرصت ها و مزیت های رقابتی آن هاست.

به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، مهندس علی سعادت در آیین گشایش بیست و دومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و پنجمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال در اصفهان افزود: سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان یکی از قدیمی ترین بخش های نظام صنفی رایانه ای کشور است و نمایشگاه کامپیوتر اصفهان نیز با سابقه دو دهه برگزاری، یکی از با سابقه ترین نمایشگاه های کشور در عرصه فناوری اطلاعات می باشد.

وی با اشاره به اینکه در تقویم نمایشگاه های داخلی به طور متوسط هر دو ماه یک نمایشگاه در حوزه کامپیوتر برگزار می شود، تصریح کرد: نمایشگاه اتوکام اصفهان پنجمین نمایشگاهی است که در سال جاری در آن حضور دارم و این نمایشگاه، نمایشگاهی باکیفیت و پرمحتوا است که امسال با بسیج عمومی همه بخش ها اعم از اتحادیه، دانشگاه ها، کارآفرینان و بخش فروش چهره متفاوتی از دوره های گذشته یافته است.

وی با اشاره به اهمیت و تأثیر برگزاری نمایشگاه در صنعت آی تی، گفت: صنف کامپیوتر نباید از دولت انتظار سرمایه گذاری در این صنعت را داشته باشد بلکه این بازدیدکنندگان نمایشگاه هستند که با آشنایی با توانایی ها و مزیت های رقابتی، شرکت ها را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه روند مهاجرت در کشور روندی پیوسته است که از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ تر و از کلان شهرها به تهران و در نهایت به خارج از کشور می انجامد، تأکید کرد: هم اکنون مهمترین نگرانی، خروج جوانان با استعداد از کشور است و ما باید این زنجیره را بشکنیم.

وی درباره مهمترین اهدافی که در نمایشگاه کامپیوتر دنبال می شود، گفت: برقراری ارتباطات بین بخش های تولید و تأمین، دستیابی به اهداف صادراتی، معرفی آخرین محصولات و نام های تجاری جدید، ایجاد فضای مناسب بین رقبا و معرفی صنایع نوپا مهمترین سرفصل هایی است که می توان با حضور در این نمایشگاه به آن ها دست یافت.